fredagen den 11:e november 2005 - reality check

reality check:

  • 37 år - 38 en vecka före julafton
  • "pseudo-förtidspensionerad"
  • underlängd
  • av kvinna okysst, trots att jag kom ut som homosexuell för över 10 år sedan
  • enligt pensionsparsbeskedet värd mer som död än som levande
  • messerschmitt / besserwisser in absurdum när det gäller språk
  • sudoku-fantast (nybliven sådan, efter att poletten *äntligen* trillat ner!;-)
  • hundägd
  • aktiv kristen, men bojkottar de kyrkaktiviteter där kyrkoherden i "min" församling finns med, eftersom karl'n tillhör dem som skrivit på protestlistan (jag ber varje morgon och varje kväll att hans dotter ska växa upp och inse att hon är lesbisk och sedan börja läsa teologi - karl'n är ju *"såklart"* kvinnoprästmotståndare oxå...*suckar tungt*)...

mumrik och sambon

Kommentarer
Postat av: Lotta Olsson

Kanske det!

Kram Lotta

Postat av: RaMona

Hej tjejen! Nu följer jag din blogg... bara så du vet! *ler*... Kramar!

2005-11-13 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback