måndagen den 10:e april 2006 - panikångest

prexis innan jag skulle ta fyrbeningen, kameraväskan och stativet och lufsa ner till kyrkan för att fota satt jag och msnade med en sajbervän (den sajbervän som hjälpte mig att ta mig ut från lägenheten häromdagen).

helt plötsligt kände jag att jag fick allt svårare att få luft, och lägenheten förvandlades till en karusell.

efter att ha skrivit ordet "panikattack" loggade jag ut från msn (för att inte skrämma min sajbervän [fast så här i efterhand inser jag att hon förmodligen blev rätt rädd av att se ordet "panikattack" och sedan se att jag loggade ut oxå...), och sedan försökte jag låta bli att svimma...

jag flåsar fortfarande som en gnu som prexis lyckats undvika att bli gepardlunch, så nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund...


mina tankar om detta:
  1. HELVETE... jag behöver INTE panikångest OXÅ - det RÄCKER nu!!!
  2. jag håller på att bli folkskygg...
  3. vad gör jag om min värld krymper och blir ännu mindre???


panta rei

"panta rei"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback