söndagen den 2:a april 2006 - Dagens Bild och KANSKE hopp om livet

nu har jag haft min nikon d50 i en månad.

betyget så här långt är: *"ÄLSKAR"*...

min senaste passion när det gäller fotografering är att "måla" med kameran.


vinterdag

"vinterdag"


jag fotar GRYMmycket, och jag har GRYMkul!
*ler brett*

naturligtvis är min kamera fortfarande för avancerad för mig (jösses - jag hade ju inte ens ägt en analog kompaktkamera innan jag köpte detta digitala mästerverk!), men sakta men säkert lär jag mig mer och mer om hur den och fototekniska saker fungerar...

bara en så'n sak att jag kommer ut mer, gör att att köpa kameran var det bästa jag gjort på lääänge!
jag har ända sedan förra sommaren varit sååå *TRÖTT* - de flesta dagar har blotta tanken på att ta *ETT* enda steg utöver de korta pinkpromenader fyrbeningen fick varit för mycket...

jag är fortfarande *TRÖTT*, men börjar sakta men säkert återvända till "The Land of The Living"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback