torsdagen den 6:e april 2006 - mumrik trotsar den mentala fotbojan

med hjälp av och tack vare en sajbervän tog jag mig idag ÄNTLIGEN iväg ut från min lägenhet...
hon sade helt enkelt till mig att stänga av datorn och gå ner på sta'n...

jag och min vän katharina (diakon i min hemförsamling) hade bestämt att vi skulle träffas för att äta lunch tillsammans, men jag var rädd att jag inte skulle fixa att ta mig ner på sta'n, så jag bad alltså en av mina sajbervänner hjälpa mig...

jag gick ner till kyrkan och deltog i middagsmässan, och sedan käkade jag och katharina fiskgratäng som blivit över efter gårdagens sedermåltid.

efter det gick vi en sväng på sta'n för att sätta upp några affischer med "reklam" för påskens aktiviteter i kyrkan.

helt plötsligt hade katharina lejt mig för att med min kamera dokumentera påsken i kyrkan, så nu måste jag ju läsa på lite om hur man fotar i kyrkor!

om bilderna blir bra, hamnar de kanske i stiftsboken!
*ler brett och försöker låta bli att få prestationsångest*

när katharina och jag hade skiljts åt, så gick jag och köpte ett nytt batteri till mitt armbandsur, och sedan tog jag bussen hem.


blue forest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback