söndagen den 20:e augusti 2006 - ÄNTLIGEN!!!

jag är medlem på en on-line-spelsajt som heter pogo.
eftersom den är amerikansk har jag ingen möjlighet att vinna de i många fall GRYMfeta jackpottar som finns på sajten, men det är rätt kuligt att vinna "badges" och "tokens" oxå...

(jajaja - jag ÄR barnslig, jag VET det! *asg*)


i alla fall.

det finns på denna spelsajt ett spel som heter poppa zoppa.

detta spel går (förenklat uttryckt) ut på att man på en spelplan som är 6 x 6 rutor stor ska hoppa runt och stampa sönder hus, för att få ihop en så lång kedja som möjligt - maxlängden är såklart 36.

jag har lykkats få retsamma 35 vid ett flertal tillfällen, och hade så smått gett upp hoppet om att *nå'nsin* lykkas knåpa ihop en kedja med 36 länkar - faktum är att jag känt att oddsen för att det skulle hända var högre än för att jag skulle få en kedja med *37* länkar...

men...
"PLÖTSLIGT HÄNDER DET..."

så här ser "36"-badgen ut:


poppa zoppa 36-badge


*ler lykkligt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback