fredagen den 8:e december 2006 - lite nytt

lite har hänt se'n sist jag skrev:

jag har två par glasögon nu - betyder det att jag börjar bli gammal?
*hoppas inte*

det är i alla fall ett par "vanliga" glasögon, och ett par terminalglasögon - jag har haft problem med ögonen den senaste tiden, eftersom jag tillbringat och tillbringar så mycket tid vid datorn.
terminalglasögonen är ju anpassade till att funka på ungefär 60 centimeters avstånd, så de funkar även när jag kollar på klockan.
inte så att jag tidigare inte såg vad klockan var, men det var *lögn* att se vilken siffra som stod i yp-gluggen där dagens datum visas...


förutom glasögonen så är jag numera stolt och lyckklig ägare till...

TAAA-DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


näsflöjt


en näsflöjt.

jag beställde den för eeevigheter se'n, men på grund av en ENORM efterfrågan på detta musikinstrument så tog lagret slut, men igår damp den alltså ner i min brevlåda - ÄNTLIGEN!

den är HEEELT underbar, kan jag meddela!
*fnissar hysteriskt*

beställ en, Du oxå, och gör det
HÄR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du anmäla dig till en näsflöjtskurs nu? *S*

2006-12-08 @ 13:26:48
Postat av: snusmumriken

vadå anmäla mig till en näsflöjtskurs?
*HELT oförstående*
det är ju JAG som *leder* dem!
*asg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback