lördagen den 16:e december 2006 - rock bottom?

jag vet inte *om* jag ska berätta, och *om* jag ska berätta *vad* jag ska berätta och *hur* jag ska berätta det...

lika bra att skriva som det är och var, kanske...

inatt skickade en av mina sajbervänner polisen hem till mig.
jag hade knaprat i mig några piller och talade om det för min sajbervän (via msn) , och efter det gick jag och lade mig och svarade inte i telefon.

efter ett tag ringde det på dörren, så jag var ju tvungen att gå och öppna (grannarna undrade säkert varför det stod två poliser utanför min dörr och ropade genom mitt brevinkast).

det är egentligen rätt underligt att man inte får bestämma över sitt liv, och när man tycker att det får räcka...

torsten fick tillbringa några timmar på polisstationen, medan jag VÄGRADE prata med jourhavande psykläkare (som NATURLIGTVIS var ex-läkaren aka ett av satans barn), och sedan pratade med en distriktsläkare som de trollade fram.

jag har ångest.
jag vill inte leva.
det räcker nu.
men hemskickad blev jag.

imorgon fyller jag 39, och det får verkligen räcka nu.

Kommentarer
Postat av: adia

Nej. Det får inte räcka. Du är en unik, underbar människa. Du har värde. Världen, vi människor behöver dig.

Har du någonsin tänkt att du kunde vara ett indigobarn? Vi behöver er, desperat.

"De kallas hyperaktiva och får ofta diagnosen damp, adhd, autism, aspberger etc.
Indigobarnen läser av allt och alla och har svårt att sålla bland intrycken. De har en stark intuition som ofta bryts ned av skolan och samhället.
Dessa barn måste vägledas och få hjälp att kanalisera sin enorma kraft till goda ändamål.
Dessa barn är mästare och har ofta mediala gåvor.
De har ett mycket stort behov av att bli erkända och bekräftade som de är. Lyft dessa barn, håll inte tillbaka dem. De kan skapa energifält och har en enorm kapacitet."

2006-12-17 @ 08:21:39
Postat av: Malin

Skickar en kram på din födelsedag

Kram

2006-12-17 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback