torsdagen den 21:a december 2006 - nattångest

jobbig natt natten till idag, så idag var en *dålig* dag.

det är knepigt hur det funkar - när det blir mörkt och tyst krälar monstren fram och kastar sig över en (mig), och just nu har jag inte kraft att tvinga bort dem...

mardrömmarna finns med mig när jag är vaken, och ibland (ofta) blir ångesten och paniken för svår när jag ska sova, och då vet jag inte vad jag ska göra...
hittills har jag lyckats kämpa emot, men snart orkar jag inte mer...

tillvaron är inte grå - den är INGENTING...
tankarna om att det kommer fortsätta vara så här förser min ångest med bränsle, och snart är tabletterna slut...

jag tror att det blir en natt med verklighetsflykt aka wow inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback