torsdagen den 28:e december 2006 - nattnostalgi

jag har rensat min dator från en massa saker.
en massa saker som gör ONT.

igår "frågade" datorn mig om jag för att frigöra minnesutrymme ville komprimera mäjlen som jag har sparat i outlooken.
det lät väl som en bra idé tyckte jag, och sedan när det var gjort tänkte jag inte mer på det.
för en liten stund (jag kan inte sova) sedan bestämde jag mig för att tömma datorns papperskorg, och *då* först upptäckte jag att den mängd minnesutrymme som frigjordes i och med att jag lät datorn komprimera mäjlen jag skickat till och fått ifrån m utgjorde hela 298 mb!
det är rätt MYCKET, det...

jag har sparat ALLA mäjl som vi skrev till varandra, och för att försäkra mig om att allt finns kvar skummade jag igenom dem (inte allihop - jag skummade igenom stickprov, om man nu kan uttrycka sig så)...


bitterljuvt är dagens ord, tror jag...

tänk va' mycket man inbillar sig och förväntar sig och hoppas och tror och ber Det Goda om när man snubblar över någon som jag och m gjorde...

jag vet inte vad som hände (eller *inte* hände, för *så* var det nog snarare), och jag kommer förmodligen aldrig få (vilja?) veta det heller...


kanske det har gått tillräckligt lång tid nu, så den här låtens "töntighet" gått över aka preskriberats.
om inte, så struntar jag i det...
   

if i should stay,
i would only be in your way
so i'll go, but i know
i'll think of you every step of the way

and i will always love you
will always love you
you my darling you

bitter sweet memories,
that is all i am taking with me, so
good bye, please don't cry
we both know i'm not what you, you need

and i will always love you
will always love you

i hope life treats you kind
and i hope you have all you dreamed of
and i wish you joy and happiness
but above all of this
i wish you Love

and i will always love you ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback