måndagen den 20:e februari 2006 - aja baja, peja!

tja - vad säger man?

eftersom det ju lixom är *upplagt* för galghumor i och med att lag peja åkt ut ur os-turneringen, så nöjer jag mig med att konstatera att jag under återstoden av dessa olympiska spel *kanske* slipper fundera på om det *egentligen* inte alls är os utan *vm i curling*, eller om spelens största sponsor kanske är internationella curlingförbundet...

jag tror banne mig det varit curling som visats varenda gång jag lufsat fram och knäppt på tvn (kan nå'n påminna mig om att jag måste köpa nya batterier till remoten?), och detta oavsett vid vilken punkt i os-sändningarna jag börjat titta...

peja

(tack till
aftonbladet för den underbara bilden på peja)


Kommentarer
Postat av: Rollokola

Vad betyder "tack till Aftonbladet"?

2006-02-20 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback