måndagen den 20:e februari 2006 - den obligatoriska LISTAN

jaha...
hittade *äntligen* en lista jag tyckte om, så:


jag har

(x) snott den här listan
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i kanada
( ) varit i mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi.
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
( ) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett rådjur eller en get
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit med om en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
( ) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund- / kattmat
(x) sagt till en främling att jag älskar honom / henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
(x) varit en cheerleader
( ) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
( ) burit fula / annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) gjort något olagligt
( ) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) klätt mig i kvinnokläder
(x) modifierat denna listan
( ) haft sex med en hamburgare
( ) smakat på grodyngel
( ) varit kär i en kille
(x) varit kär i en tjej
( ) spytt på en buss
( ) lyckats bryta armen två ggr på mindre än ett halvår
( ) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) ätit köttbullar med mos
(x) känt mig elak
(x) lyssnat på mora träsk
( ) somnat på mc donald's
( ) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
(x) badat naken
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt
( ) blivit portad ifrån hemkunskapen i 9:an
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång
( ) gjort lumpen
(x) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) haft sex i en ikea-säng
( ) haft sex i en ikea-säng på ett ikea-varuhus
( ) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
( ) kryssat i hela listan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Coool lista... speciellt frågorna om att ha sex i IKEA säng....eller PÅ IKEA...
Ska vi mötas på närmaste IKEA varuhus...*S*

2006-02-20 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback