måndagen den 27:e februari 2006 - uppdatering av senaste inlägget

uppdatering 23.13:

när jag var prexis på gränsen mellan vakenhet och sömn slog det mig:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! vad har jag *gjort* alternativt *skrivit*???


"inte mer än *rätt*, det ju..."


HUR kunde jag vara så DUM???

lika mycket som nyheten *roade* mig när jag först läste den, lika mycket *O-ROAR* den mig nu...
stakkarn (och nu menar jag INTE *mannen*) har alltså blivit dömd till ett liv tillsammans med övergreppskräket...

*tänder ljuset i ljuslyktan för geten i sudan*


MEN...

det slog mig *oxå* att detta förmodligen är ett exempel på de "andra samlevnadsformer, som inte är allmänt accepterade idag" som uppropet mot samkönade äktenskap avser...

*fnissar hysteriskt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback