onsdagen den 8:e februari 2006 - jag *HATAR* försäkringskassan, och FÖRSTÅR dem som i sin desperation HOTAR fk:s personal!

idag fick jag TVÅ brev från försäkringskassan.

i det ena står att jag från och med februari 2006 har beviljats bostadstillägg.
"Tilläggets storlek är beroende av din bostadskostnad och dina inkomster."

i det andra står att jag INTE kommer att erhålla bostadstillägg från och med februari 2006 på grund av att "dina inkomster är för höga."

jag orkar inte mer nu, ju...

INTE är beslutat den 4/2 2006...
JA är beslutat den 6/2 2006...

måste man ha höga poäng på sadisttestet för att få jobb på försäkringskassan, eller?

försöker de FÖRSÄKRA sig om (ironi) att jag SKA bli sjuk PÅ RIKTIGT, så de kan sova om nätterna?

intressant att notera i sammanhanget är ju att båda besluten grundar sig på EXAKT samma inkomstbelopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback