söndagen den 5:e februari 2006 - "hej och välkomna till matrutan!"

alla som tykker att det är GRYMtrist att laga mat och käka ensam räcker upp en hand!

lunchen idag: några bitar spenat (findus, tror jag eller var det felix?) som fick mikras med i vattnet till cup-a-soup blomkål & broccoli (knorr)...

för att det skulle smaka mer än papperspåsen cup-a-soup-pulvret låg i, så vevade jag i lite muskot (santa maria)...

dagens middag: varma koppen kantarell (blå band) och några mackor (polarbröd)...

TRÅKIGT att käka, ju...

på grund av mitt neuropsykiatriska funktionshinder (adhd, damp och autismspektrum) glömmer jag ofta bort att äta - impulsstyrd till max, jag ju, och speciellt *nu*, när jag inte längre tar medusinen mot adhd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback