torsdagen den 2:a februari 2006 - sjukt snack och telia

fick skjuts till ohälsocentralen igår.

mitt blodsockervärde (på väääldigt fastande mage, men mer om *det* en annan gång) var 4.5, så nå'n diabetes hade jag inte *igår*, i alla fall...

blodtrycket var prexis som det skulle...

fick en tid i nästa vecka hos min familjeläkare för ordentlig hälsoundersökning och ytterligare tester (b12-brist-uteslutning, bland annat).


nu ska jag strax släpa mig själv och fyrbeningen ner på sta'n - middagsmässa klockan 12 varje torsdag i "min" kyrka, ju!
*ler brett*

dagens fundering: varför finns inte telias telefonnummer nå'nstans i sidfoten på det brevpapper de använder sig av? har telia ingen telefon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback