fredagen den 20:e januari 2006 - morgontankar

tro det eller ej, men klockan är när jag skriver detta inte ens 08.00, och mumrik har varit uppe (och vaken!) i snart en timme!

ja, jag *VEEET* - jag är själv SJÅKKERAD!
*flinar*

fyrbeningen väckte mig 06.45 och flåsade som en jagvetintevad, så för att undvika...hmmm...*funderar på vad en diplomatisk människa skulle använda sig av för uttryck i detta läge*..."otrevligheter" (jaaa - där *satt* den! *fnissar*), så släpade jag mig upp och ut i vinterkylan...

(för er som undrar: jodå, jag kom faktiskt ihåg att ta med mig fyrbeningen ut oxå! *asg*)

frös som en gnu på svalbard gjorde jag när jag / vi kom in, så jag gned två skåjjter mot varandra och gjorde upp eld i mikron för att koka på tevatten, och nu sitter jag här och slurpar rooibos...

underbart nog är jag inte längre deprimerad, men eftersom jag fortfarande mår som uppkräkt leverstuvning rent kroppsligt, så ska jag träffa en läkare nästa vecka för en hälsoundersökning...


Kommentarer
Postat av: Sara Ulrika

Då såver du väl nu då *s*

2006-01-20 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback