fredagen den 27:e januari 2006 - formatera mera!

idag är dagen E - e som i extern hårddisk!

ska alldeles straxens släpa mig ner på sta'n tillsammans med fyrbeningen (han måste ju få se nå't annat än området där vi bor NÅ'N gång, menar jag...) för att införskaffa ett stycke extern hårddisk samt förmodligen oxå en hel del annat som vi EGENTLIGEN inte alls behöver men som kan vara roligt att ha, lixom...

när vi sedan kommer hem så ska vi tanka över allt som finns i burken och sedan formatera om eländet (burken, alltså) - min vän datateknikern säger att formatering och ominstallation av windows xp är det enda som hjälper mot den sjuka min burk drabbats av...

*jag* tror ju burken kommit i trotsåldern (den fyllde ju tre år i höstas) och helt enkelt testar gränserna, men det är kanske på grund av att jag är barnskötare och inte datatekniker...

hursomhelst så gör jag som jag brukar när jag stöter på problem av det här slaget - jag *köper* mig helt enkelt förbi problemet!

näää - så är det ju inte alls, ju!
*flinar*

har helt enkelt insett att jag inte kommer att kunna hålla reda på alla de femtielva cd-skivor som behövs för att spara allt jag vill ha kvar av det som finns i burken, och bestämde mig helt enkelt för att skaffa en extern hårddisk för att på så sätt försöka skapa lite ordning i det kaos som råder i min burk...

hmmm...
*funderar på om det finns externa hårddiskar för irl-kaos oxå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback