lördagen den 28:e januari 2006 - formatera mindre... *suckar tungt*

bidde ju ingen extern hårddisk i förrgår, då ju...
bidde en igår istället!

*ler lyckligt*

satte i stort sett genast igång med att kopiera över innehållet i burken till den externa. när jag sedan förberett mig tillräckligt mentalt ("jag ÄR inte rädd. jag KAN formatera... jag ÄR inte rädd. jag KAN formatera..."), så tryckte jag på "formatera"-knappen (visst märks det att jag är datorkunnig? *asg*) och...

NADA. NICHTS. NOTHING. INKENTINKENTAMMEFANKEN.

burkkräket VÄGRAR helt enkelt låta sig formateras...
den insisterar på att nå't program fortfarande använder sig av c:, och säger åt mig att jag ska avsluta det programmet...

är bara det att jag inte har nå't program igång, ju!

*SURLÄPPEN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback