sammanfattning av år 2005


år 2005 kommer gå till historien som det år som kom efter 2004 men före 2006...

nä, 2005 har väl varit som vilket annat år som helst men samtidigt *HELT* unikt...

  • jag har lärt mig MASSOR - både om mig själv och andra människor! tykker om mig själv numera...

  • för första gången på lääänge FÖLL jag - och jag föll HÅRT...
    sorgligt nog föll flikkan jag föll för för någon annan...
    *ONT* gjorde det LÄÄÄNGE, men nu inser jag ju att det är *HER* loss!
    *flinar och sänder en tacksamhetens tanke till marRre...*

  • tvingad till pseudoförtidspension av försäkringskassan - pilgiftsgrodslem i ögat på dem!

  • farsan dog (ÄNTLIGEN, eller nå't så'nt...) - må han finna den frid han aldrig fann medan han levde...
    hans arbete är slut, men mitt fortsätter:
    kanske jag en dag kan säga att jag förlåtit honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback