tisdagen den 10:e januari 2006 - *tänker på att inte tänka*

min mams sade ofta till mig när jag växte upp (och det händer att hon säger det till mig även nu när jag växt upp klart *ber att få reservera mig lite där, eftersom slutresultatet ännu inte är offentliggjort*):

"om Du tänker så där mycket blir Du sjuk!"

bidde jag ju inte, ju!
*triumferar*

bidde *ANNORLUNDA*, jag, jojomänsan!
*långnäsa åt mams*

nu har jag dock kommit till den plats i livet då jag börjat tänka (duh! *flinar*) att jag kanske skulle kunna slå av på tanketakten lite...

jag menar; eftersom jag tänkt så mycket redan, så borde jag ju ligga på *plus*, lixom, och då borde jag väl ändå kunna unna mig att använda hjärnan till andra saker än att *tänka* med, eller?

*osäker*

återkommer med fler rapporter längre fram i livet, hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback