tisdagen den 24:e januari 2006 - två månader se'n nu...

idag är det två månader se'n farsan dog.

vet inte riktigt varför jag bryr mig om att notera det...

tänker på hur det kändes när jag fick veta (mams var ju "vänlig" nog att tala om det för mig - jag tror inte hon tänkte på vad hon sade) att han - sista gången de träffades - sade till brorsan att han älskar honom...

jag blev ledsen och arg och avundsjuk - det fick minsann inte *jag* höra nå'n gång!

när jag senare hälsade på hos mormor (när vi hade fyllt år) fick jag dock veta att han (farsan, alltså) hade sagt (förmodligen till mams) att det var *starkt* gjort av mig att gå med på att träffa honom i somras...

så, även om han aldrig sade "jag älskar Dig" till mig, så gav han mig ändå "cred" - det känns bra...
jag hade ju inte trott honom om han hade sagt att han älskar mig heller, så det var säkert helt rätt att det blev som det blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback