torsdagen den 26:e januari 2006 - ovanligt vanlig torsdag...

nä, det blev inte inhandlat nå'n extern hårddisk idag heller...
men nu är den i alla fall bokad, och jag SKA hämta den imorgon!

blev INTE väckt av ett sms imorse, så när jag slog upp mina blå närsynta så hade klockan hunnit bli både 11 och 11.30, faktiskt...

var alltså "tvungen" att GENAST skicka ett sms och beklaga mig över hennes slarv!
*asg*

släpade mig sedan ut tillsammans med totte för att göra nå't som inte hänt på lääänge: besöka ica-affären...

(jag brukar ju handla i den affär som ligger typ två minuter hemifrån, och betala överpriser för i stort sett allting, men vad göra när man inte orkar ta *ett* steg till?)

under tiden som jag befann mig inne i affären satt totte utanför, och som vanligt tokskällde han prexis hela tiden jag var borta...

påjjken fyller 10 år den 15:e april, men han har ännu inte kommit över att jag *EN* gång prexis när han var alldeles ny (han flyttade hem till mig när han var exakt på dagen fem och en halv månad gammal) RÅKADE glömma bort att jag numera faktiskt var hundägd, och kom ihåg det först när jag kom innanför dörren hemma och ställde ner matkassarna på hallgolvet....

efter den fadäsen har jag ALDRIG (fast jag erkänner att jag nå'n gång ÖNSKAT att jag hade gjort det) glömt honom nå'nstans, men han har trots det fortsatt att SKRIKA prexis hela tiden när jag knutit upp honom utanför till exempel posten, affären, apoteket, banken, pizzerian - you name it...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men man får ju inte glömma vovve juh *s*

2006-01-26 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback