måndagen den 24:e juli 2006 - åtta månader

idag är det åtta månader se'n han dog.
det känns som att det var alldeles nyss och för länge sedan - samtidigt...
en *märklig* känsla är det...

min reaktion på beskedet om att han dött blev ju inte alls som jag hade trott / tänkt / föreställt mig.
jag hade ju trott / tänkt / föreställt mig att jag skulle FIRA, men istället grät jag - hur KNÄPPT var *det*, då?

de första fyra-fem månaderna tänkte jag den 24:e varje månad "nu har han varit död i si och så många månader", men efter det har jag glömt bort att tänka det - de senaste månaderna har jag inte ägnat honom mer än nå'n enstaka tanke...


jag har ännu inte träffat min brorsa - jag undrar hur han mår, hur han tänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback