torsdagen den 13:e juli 2006 - *ställer Det Goda mot väggen och kräver svar*

jag deltog i middagsmässan idag - för första gången på *länge*...

de senaste två månaderna har varit fulla av *KÄNN* (i motsats till *TÄNK*, då), och jag har lixom haft mitt gudstjänstliv *hemma* - inte en dag under dessa två månaderna har gått utan att jag tackat Det Goda för den underbara gåva jag fått...

de senaste två veckorna har dock varit fulla av sorgetårblandad glädje och tacksamhet, och idag var det alltså dags för mig att konfronteras med Det Goda head-on...


mina frågor och tankar är *MÅNGA*:

varför?
hur kunde Du göra så här?

"det kan aldrig kännas bättre än så här för mig..." - och det tar Du ifrån mig???
är Du inte riktigt KLOK, Du, eller?
jäbra SADIST!

*surläppen som BANNAT*
*ledsen. MYKKET ledsen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback