måndagen den 5:e juni 2006 - förklaring?

"jag har inte skrivit nå't på länge,
men det har ju inte shakespeare heller..."

(okänd)


fick ett mäjl häromdagen från en sajbervän som "prenumererar" på min blogg.
hon undrade lite varför min blogg den senaste tiden mest bestått av "Dagens Ditt och Datt" -
"var är Dina egna tankar och funderingar?"...

hennes mäjl fick mig att "stanna upp" och tänka efter.
inte för att jag på något sätt är omedveten om att det faktiskt *är* så som hon påpekar, utan för att jag helt plötsligt konfronterades med det faktum att jag faktiskt "censurerar" mig själv - något som verkligen inte alls var min avsikt när jag började blogga...


(jag fortsätter skriva på detta inlägg senare idag - måste ta en paus och sova)


* * * * * * *


klockan är nu 16.45, och jag är tillbaka.

medan jag skriver det här snurrar *en* låt omochomigen i mediaplayern.
det är låten vars text jag bloggade i förrgår.
"är det här platsen?" är mauro scoccos låt, underbart sjungen av *tar ett djupt andetag* peter jöback...

vet inte *hur* det gick till, men den här låten är *DEN*...

ny paus - det här är *svårt*...


* * * * * * *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback