fredagen den 17:e mars 2006 - tvättstugan

jaha...

på programmet idag står tvättstugan.

eftersom jag tappade all lust och ork till i stort sett allting efter att förskröpplingskassan (aka försämringskassan aka försäkringskassan) tvångsförtidspensionerade mig, först i höstas (men då överklagade och vann jag och min gode man över dem - STOR kram till olle! :o) och sedan nu i vintras, då vi tyvärr förlorade mot dem (har bara ETT ord för dem: *HAT*...), så behöver jag ännu mer hjälp för att klara av även de enklaste, mest vardagliga av sysslor...

lotta kommer och skopar upp mig och fyrbeningen och min tvätt, och så åker vi hem till henne och tjyvtvättar (tvättgestapo kan ju komma på oss närsomhelst, så det är faktiskt lite spännande mitt i all vardagsrealismtragik! *asg*)...

efter tvättstugebesöket väntar fågelfotografering vid lillfjärden, och eventuellt oxå lite sportfotografering - lotta och vår kompis anna-lena ska bowla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback