fredagen den 24:e mars 2006 - vilken mupp är Du?

ni som läst och kommer ihåg det ni läst här vet att jag *"älskar"* så'na däringa personlighets- tester - ju knepigare frågor, desto bättre alternativt kuligare!

senaste personlighetstestet är det jag hittade en länk till på karin långström vinges blogg:

vilken mupp är Du?


visar sig att jag faktiskt inte (som jag alltid utgått ifrån) är gonzo, utan

miss piggy

"a total princess and diva, you're totally in charge - even if people don't know it.
you want to be loved, adored, and worshiped.
and you won't settle for anything less.
you're going to be a total star, and you won't let any of the 'little people' get in your way.
just remember, piggy, never eat more than you can lift!"


*deppar och hänger med huvudet*

usch...

*tröstäter wrigley's extra drops (wild mint, watermelon och licorice - "köp tre - få ett sittunder- lägg!") och slurpar koffeinfri coca-cola light*

jag vill vara *gonzo*, ju!
tips på hur jag kan bli gonzo mottages tacksamt...


muppet personality test

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback