lördagen den 4:e mars 2006 - mumrik shoppar loss! :o)

efter att ha velat fram och tillbaka, så gjorde jag till slut slag i saken - jag beställde helt enkelt en så'n här:

nikon d50

det är en nikon d50 - en digital systemkamera.

innan jag beställde den, så lufsade jag runt i sajberspäjs och läste *massor* om olika digitala systemkameror.

jag läste vad tillverkaren själv skriver om den på sin webbsajt (
nikon), vad fototidningar tycker om den, men naturligtvis oxå vad folk som köpt denna kamera säger.

den sista "tyckargruppen" är förmodligen den som ger den "SANNA" bilden (sic!;o) av kameran...

här vill jag citera en av "brukartyckarna":

"väldigt prisvärd kamera, bilderna blir skarpa och fina. många funktioner som man kan exprimentera med = perfekt första-lite-mer-avancerad-kamera."


efter att ha jämfört olika erbjudanden, köpte jag min kamera hos dustin home ab.

enligt dem så är nikon d50 (and i quote): "den ideala introduktionen till digital slr fotografering."

läs om dustin home ab:s erbjudande här!

Kommentarer
Postat av: crrly

Å, vad kul! Själv fick jag nyss en Canon 350 D! :)

Postat av: Åsa

Kul namn du har på din sida snusmumriken :-) jag blir avis vill också ha en riktigt bra kamera.

2006-03-05 @ 14:16:31
URL: http://blandannat.net
Postat av: Lisa

Bra kamera du köpt dig....

2006-03-06 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback