fredagen den 19:e maj 2006 - congratulations - i have arrived! *asg*

var efter att ha msnat med en sajbervän bara *"tvungen"* att kolla på esc, jag med...

säger bara: UJUJUJ!

vinner carola INTE på lördag kommer jag att käka brysselkål till middag på söndag!
(för att ni ska fatta hur SÄKER jag är på att "la carola" vinner, så vill jag upplysa om att jag *"HATAR"* brysselkål...)

snacka om *KLASSKILLNAD*!!!


mina kommentarer till några av gårdagens låtar:

belgien - tävlar med två LÅÅÅNGA ben...

irland - frodo, is that you?

monaco - flikkan sjunger fasligt nära k-dur, ju! (och jag vet ALLT om k-dur, eftersom jag ALLTID sjunger i den tonarten själv...;o)

finland - ujujuj...

sedan har vi ju islands bidrag (ur vilket jag lånat detta inläggs "titel", då...) - vad är det med island???
kinky-flörtande med homopubliken.
trots detta vinner de aldrig - varför?
VAAARFÖR?
*asg*


men, tillbaka till carola...


carola


denna flikka, mina damer och herrar...
denna flikka KAN sjunga!
(och SÖT är hon oxå, ju! ;op)

och inte blir det sämre av att hon i den svenska versionen (nå'n som minns den?) av "invincible" sjunger "mitt hjärta, det brinner - kär i kvinner!"

jooo - det ÄR sant!
man hör det ALLDELES tydligt, och det UTAN att man måste spela mp3n baklänges!

*asg*

*erkänner mig besegrad och instämmer med ALLA*

GO, CAROLA, GO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback