fredagen den 5:e maj 2006 - liten resumé av mina tankar under datorlösheten

"fick GRYMångestattack inatt och var tvungen att göra mig själv illa. jag lyckades dock låta bli att leta fram sax eller kniv, utan 'nöjde' mig med naglarna. frågar någon som egentligen inte vill veta kan jag ju säga att jag har katt eller att jag rispat mig när jag fotat utomhus..."

"jo, jag mår hur bra som helst, jag... helt sunda reaktioner har jag oxå... man reagerar så här sunt osunt när man blir utsatt för saker man inte klarar av..."

"jag kommer ALDRIG acceptera annan hjälp än lss. om jag inte kan få concerta på annat sätt än efter blodtrycks- och pulskoll hos sjuka sköterskan, så avstår jag."

"varför blir jag hela tiden nekad rätten att ta makten över mitt liv? varför envisas min ex-läkare med att tala om för mig vad som är bäst för mig? varför envisas hon med att insistera på att *hon* vet bättre vad som skulle kännas bäst för mig än jag själv gör?"

"ska fan vara en educated consumer i det här landet... jag kräver att få veta vad som menas med 'autismliknande tillstånd'...
jag kräver att få veta om anledningen till alla idiotbeslut som fattats i mitt fall är att jag bor i hudiksvall.

"och ändå fortsätter livet... fyrbeningen hade en fästing som förmodligen suttit där (hans skuldra) sedan i helgen. lyckades med konstycket att knipsa av den huvudet, så jag fick peta med naglarna och försöka pilla bort det - fick bort de mesta, tror jag..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback