onsdagen den 1:a november 2006 - vintersnack

nu är det vinter.

jag tycker inte så värst vidare mykket om vintern.

inte för att det är kallt, utan för att det blir *halkigt*, och det är INTE bra för mitt vänstra knä.

alltså: om jag är *inomhus* kan väl halkigheten utomhus kvitta, men så fort jag sätter min (vänstra) fot utomhus *VET* jag att det bara är en tidsfråga innan jag ligger på backen och hyperventilerar för att hitta andningen igen, för att sedan kunna koncentrera mig på att "vicka tillbaka" knäskålen (som förhoppningsvis stannat innanför kommungränsen)...

allra värst är det när det är nyplogat - ihoppackad snö är banne mig halkigare än blankisen...
eller så är det för att man aka jag är extra försiktig när det är isigt, och att man aka jag lixom slappnar av och glömmer bort att snö är *förrädiskt*...

i vilket fall så är vintern en årstid jag *plågar* mig igenom.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Plågar?? Inte plogar? *lol*

2006-11-01 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback