söndagen den 5:e november 2006 - sajberfilosofi

den senaste veckan har jag lidit av en sajberexistentiell kris.

utan att gå in på saken närmare, så:
jag fick veta att en person som jag trodde fanns i själva verket aldrig funnits.

detta har fått mig att ifrågasätta i stort sett ALLTING när det gäller sajberspäjs, och jag är faktiskt inte säker på NÅ'NTING längre...

jo, EN sak är jag säker på: hade det som nu inträffat inträffat INNAN jag bestämde mig för att träffa m irl hade jag INTE vågat göra det...

som tur är så är jag inte ensam i den här soppan, så jag har ju människor jag kan prata med om detta, men det känns ändå förjäbrigt...

tilliten har fått sig en rejäl törn, och jag kan bara föreställa mig hur det måste kännas för dem som är *direkt* berörda av det inträffade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback