lördagen den 14:e oktober 2006 - viktrapport 5

viktnedgång denna vecka: 0.1 kg

total viktnedgång: 4.1 kg


jaha.
jag får nog vara GLAD för att jag i alla fall gick ner NÅ'NTING denna vecka, för UJUJUJ vad jag har varit slisksugen...
ÄR det fortfarande, och jag begriper inte varför...

:o(

denna vecka har jag SYNDAT, och jag har syndat REJÄLT.

en dag var jag en frossande gris (this is me being NICE to myself, okay? *fnissar*), eller vad sägs om TVÅ quarter pounder-burgare på mcdonald's???
visserligen utan ost eller dressing (alltså endast sallad), men ÄNDÅ - FATTA!!!

lotta hade kuponger som berättigade till köp av två quarter pounder-burgare till priset av en.
TOTALT förkastligt för en junk food junkie som jag...

för att göra saken ÄNNU värre åkte vi sedan på godisgruvan (en av två godisaffärer här i sta'n - kioskpiraten är den andra)...
innan jag klev in genom dörrarna på godisaffären lyckades jag dock göra en deal med mig själv om att bara köpa LITE godis, och det *gjorde* jag oxå - min godispåse kostade bara åtta kronor...
*ler lite*

slarvat med motionen har jag oxå gjort - REJÄLT.
jag vet inte VAD som hänt med mig, men helt plötsligt är jag sådär TRÖTT i stort sett hela tiden igen...


NYA TAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback