lördagen den 7:e oktober 2006 - viktrapport 4

- 1.7 kg

(sammanlagd viktnedgång: 4.0 kg)


jag begriper INKENTINKEN, jag...

denna vecka har jag INTE ätit alla måltider som man ska (och "mellanmål" kan jag knappt stava till), jag har INTE promenerat tillnärmelsevis (eller det kanske är *två* ord, det? *osäker*) lika mykket som jag gjort de andra veckorna jag viktminskningsarbetat och jag har inte heller druckit lika mykket vatten som jag borde - trots att jag köpt bubbelvatten med god smak (inte för att jag brukar köpa bubbelvatten som är *äkkligt*, då, ju, men)...

jag har alltså gjort typ ALLT "fel" denna vecka, och ÄNDÅ gått ner mer än jag gjort någon av de andra veckorna jag viktminskningsarbetat!!!

som sagt: jag begriper INKENTINKEN, jag...

men glad och nöjd är jag ändå, för nu är delmål 1 uppnått, och som belöning får jag köpa mig en pocketbok!
*ler brett*

nu gäller det bara att bestämma *vilken* pocketbok jag ska köpa - så många böcker - så lite tid!
hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback