måndagen den 2:a oktober 2006 - scherpen sie sich, bitte!

åkkejj...
nu skärper vi till oss lite här, då, ju!
*blänger på mig själv*

efter fredagens "nederlag" när det gäller viktminskningen så blev jag (nog) lite deprimerad och uppgiven...

när jag så sedan på lördagen - när jag var ute med fyrbeningen på pinkpromenad - trampade ner i en grop och som vanligt inte vrickade vänster fot utan vänster knä (som då alltså gick ur led) och totalt övverraskad av min hastigt påkomna enbenthet  handlöst (för på grund av min medfödda hjärnmissbildning hinner inte signalerna från hjärnan om att det nog är läge att fälla ut landningsställen aka armar och händer fram i tid, vilket denna gång inte ledde till något värre än att jag när jag kom hem fick ta reda på hur många points det är i GRUS) störtade till marken såsom klubbad av en oxe, så bidde allting om möjligt ÄNNU mörkare och till synes mer hopplöst, varvid jag tappade viktminskningsinspirationen TOTALT...

inte så att jag *frossat* och betett mig, men jag har definitivt INTE följt viktväktarnas råd om "ät lite men ofta!"...

jag måste ta mig i kragen och lufsa iväg till STORA kvartersbutiken (som ligger typ 10 minuter bort, vilket är alldeles för långt bort när man som jag (i alla fall som det varit) inte har nå'n energi alls...

jag måste köpa grönsaker, och nå't vettigt att käka - de två senaste dagarna har jag i stort sett levt på *kebab*...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähhh!
Skit i viktväktarna!
More movement, less fat and NO sugar will do the trick, I promise. Simple? as that

2006-10-02 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback