måndagen den 30:e oktober 2006 - bowlinghallen - mitt andra hem

bowlade idag igen.

först i sista serien bidde det ett resultat jag kan redovisa utan att skämmas SÅ mycket: 135.

jag måste helt enkelt sluta FORCERA slaget - när jag var på gränsen till för trött för att bowla började jag göra som man *ska*: låta klotet pendla...

fick ett förslag på namn på klotet idag: gunhild.
*fundrar*
pja, varför inte?
mitt andra klot (som är på rymmen) heter ju maj-lis, och "maj-lis och gunhild" låter ju bra!
:o)

finns det fler förslag?

Kommentarer
Postat av: isach

ingrid är ett bra klotnamn

Postat av: Ulrika

Gunhild tycker jag låter som namnet på ett oväder?! :-)
Kanske är det signifikativt för din framfart på banan? *s*

2006-10-31 @ 11:41:35
Postat av: snusmumriken

*asg*

JAG är inte på banan - det är *klotet* som är på banan!
;o)

men klotet är lite all over the place, så "gunhild" är nog ett rätt bra namn, då!
*garvar*

2006-10-31 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback