onsdagen den 11:e oktober 2006 - jag är UTVALD

med posten idag kom ett brev.
från sifo research international (har de *alltid* hetat så, eller är det ett resultat av den alltmer sig utbredande eu-fieringen?).

jag ombeds delta i postenkäten "svensk konsument" (eller, som sifo research INTERNATIONAL uttrycker saken: "Svensk Konsument" - nu kommer de lingvistiska influssienserna inte bara från engelskan, minsann! *fnissar och minns att farsan ALLDRIG vande sig av med att versalbörja alla substantiv*) (och, JO: jag VET att det stavas "ALDRIG" - ALTID! ;o).

"frågorna handlar om vad du läser, lyssnar och tittar på (bryr sig sifo verkligen om att jag tittar på FLIKKOR? *förundrad* ;o), dina intressen, vanor och åsikter."

jag vet inte, men jag TROR jag är i alla fall LIIITE tveksam till formuleringen "flera tusen personer varje år deltar i mätningen."...


nåväl - sifo research international BRYR sig, och DET är det ASPELUT viktigaste!

*garvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback