söndagen den 29:e oktober 2006 - ÄNTLIGEN!

som sagt var: ÄNTLIGEN!!!

i fredags åkte lotta, jag och alla fyrbeningarna (torsten och lottas tre flikkor) upp till sundsvall för att köpa

a) ett täcke till torsten fryskruka


torstens täcke


torsten *"älskar"* sitt täcke - han struttade runt inne i djuraffären och visade upp sig för ALLA!
*fnissar*

när vi promenerade runt lillfjärden efter bowlingen igår så i det närmaste KRÄVDE han att pippisarna som bor i alternativt vid lillfjärden skulle beundra honom oxå!
*garvar*


och

b) ett bowlingklot till mig


klotet


lotta och jag hade bokat varsin bana på bowlinghallen igår eftermiddag.
vi spelade alltså en timme var - vi hann fem serier.

jag kan meddela att det kommer ta ett tag innan jag vant mig vid att spela med ett fingertipborrat klot!
kändes som att jag a) skulle tappa klotet eller b) fastna med tummen, men det är alldeles säkert en övergående grej.

klotet har ännu inget namn.
några förslag?
hon (?) väger 12 lbs och hette brunswick som flikka.
;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback