tisdagen den 17:e oktober 2006 - wikipedias timeline of invention

fick en länk av en msnvän: wikipedias timeline of invention.

är det en TILLFÄLLIGHET att *spjutet* "uppfanns" i *tyskland*?
i think NOT!

redan för 400 000 år sedan var människorna inställda på STRID / KRIG / DÖDANDE!

frågan är om man kan lasta tyskarna för det - var det inte bröderna kain o abel som börja strida?
jo, men de hette EGENTLIGEN kein och aber!

*drum roll*
 
*asg och påpekar att jag nog har gjort mig förtjänt av att skämta så rått. jag ÄR ju faktiskt halvtyska, och dessutom blev jag under fem år GRYMmobbad i skolan för mitt ursprung. jag blev kallad så "fina" saker som till exempel "judemördare", "hitlerunge" och "nazist"*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback