tisdagen den 24:e oktober 2006 - meeen...

för några veckor sedan länkade jag (TRODDE jag, alltså) till en UNDERBAR instruktionsvideo för discodans.
när jag inatt roade mig med att läsa bakåt i min blogg upptäckte jag till min *fasa* att länken inte alls gick till den UNDERBARA instruktionsvideon utan tillbaks till denna UNDERBARA *blogg*!

*skäms*

det märkligaste av allt: INGEN av dem som läst min blogg (för ni *är* faktiskt några stycken som gjort det - jag har faktiskt haft över 2000 unika besökare nu! *ler brett* fast iofs är ju ALLA unika besökare - även de som kommer tillbaka! *fnissar*) har påpekat detta!!!

hursomhelst: jag har ändrat länken i inlägget om den finska (!) instruktionsvideon för discodans, men här kommer länken i repris:

finsk instruktionsvideo för discodans

Kommentarer
Postat av: adia

*garvar så att tårarna rinner!*

...och dessvärre förstår jag vad han säger :)

2006-10-27 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback