torsdagen den 12:e oktober 2006 - hurraaa för det blå laget!!!

jag har kommit fram till att jag tycker det är BRA att det numera är det blå laget som bestämmer  i det här landet.

jag förstår att detta SJÅKKAR flertalet av er, eftersom det med tydlighet torde framgått att mitt hjärta sitter till vänster även när det gäller politik.

låt mig förklara mig...

det blå laget gick till val rustade till tänderna med åtgärdspaket för att komma tillrätta med det tilltagande fusket i sverige.

nu visar det sig emellertid att minst tre av regeringens medlemmar *själva* är FUSKISAR.


så, JA: av samma anledning som jag välkomnade utnämningen av benedictus xvi välkomnar jag nu alltså den av medlemmar ur det blå laget hopskrapade regeringen: ut i ljuset med dem, så kan vi börja arbeta på att förändra saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback