torsdagen den 26:e oktober 2006 - *lär fyrbeningen texten till "ingen vill veta var Du köpt Din tröja"*

häromkvällen snöade det.
fyrbeningen bidde INTE glad över det eftersom han är nysnaggad och därför FRYYYSER...

har alltså blivit dags att köpa påjjken en tröja alternativt en jacka alternativt ett täcke.

i den här sta'n finns det inte så värst många olika modeller att välja mellan, så jag gjorde vad varje modern shoppare gör: kastade mig ut i sajberspäjs.

först hittade jag *denna* bild, som visar en lycklig fyrbening som känner en *enorm* tacksamhet mot sin husse eller matte för att han eller hon fått en så FIIIN regnrock:


hundtäcke


*garvar rått*

sedan hittade jag denna modell, men den "gör de ju bara i barnstorlekar. de verkar ha så kul, de där långhåriga sakerna..." *fnissar*:

hundtröja


naturligtvis skulle fyrbeningen hellre än visa sig offentligt i en dylik tröja, så han är mycket tacksam över att den bara finns i yp-storlekar hos fashion for dogs!

jakten på en jacka åt fyrbeningen går alltså vidare - imorgon åker vi till sundsvall för att kolla vad som finns där!


lite musik, kanske?
raymond & maria: "ingen vill veta var Du köpt Din tröja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback