fredagen den 15:e september 2006 - viktiga tankar

jajaja - jag ERKÄNNER!
jag *är* nervös för vad vågen ska visa  vid dagens vägning...

jag *har* verkligen skärpt till mig den senaste tiden, ju, fast självklart finns det alltid saker man (JAG) kan förändra och förbättra!

så här strax innan pensionen *KRÄKER* betalas ut (den 18:e eller 19:e) blir det till att käka det som *finns* i kylskåp och frys, och just nu, kan jag meddela, finns det bara rätt "pointstunga" livsmedel där...

känns aspelut inte lockande att glufsa i sig till exempel "fransk fiskgratäng" som säkert är värd 54 miljoner points...

jag käkade ½ förpackning (ja, alltså: jag käkade INNEHÅLLET i en halv förpackning, då, ju! *förtydligar*) icas egna fiskgratäng dillsås igår.

en halv förpackning är en portion.

eftersom jag *gillar* fiskgratäng (fisk överhuvudtaget) så var jag lite orolig för att jag inte skulle kunna hejda mig innan jag hade glufsat i mig HELA fiskgratängen (vilket hade varit en smärre KATASTROF, eftersom en *hel* fiskgratäng dillsås av detta märke är värd hela TJUGOSEX points, vilket är prexis exakt på öret  vad jag får äta under en hel dag...), och därför såg jag till att jag käkade upp hälften av fiskgratängen, och sedan (när den hade svalnat) gav jag andra halvan till fyrbeningen...

*han* blev glad (för att inte säga *überlykklig*! *ler brett*), och *jag* slapp ha ångest för att jag glufsat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback