lördagen den 30:e september 2006 - blandat

vi tar väl det jobbiga först:

veckans viktminskningsrapport:
+ 0.3 kg

jo, ni läste rätt: PLUS nollkommatre kilo...

*deppar och hänger med huvudet*

WHYYY????
*ylar*

jag har hållit mig inom pointsgränsen sammantaget denna vecka.
*det* är väl ungefär det *enda* som jag gjort rätt...

*slutar yla*

*lägger denna vecka till handlingarna och tar nya tag - lesson learned*

---

saker att förändra under kommande vecka:

  1. maten
    • huvudmålet: lunch
    • mer frukt och grönt
    • inte slarva med mellanmålen


  2. dricka mer nollpointsdryck (bubbligt vatten istället för lightdrycker - gör det skillnad?)


  3. minst två trettiominuters pinkpromenader per dag med fyrbeningen


  4. minst tre promenader runt lillfjärden per vecka
    • en av promenaderna ska vara *två* varv
    • högre tempo?


  5. bowling minst en gång i veckan


---


"and now for something COMPLETELY different..."
(fast ni kanske inte gillar monty python?)

jag och lotta (cosmic)bowlade igår igen.
jag vet inte *vad* som hände, men helt plötsligt (och TOTALT oväntat)  så *stämde* det...

jag använde mig av ett 10 lbs hallklot, och spelade 91 - 139 - 140!
blir ett snitt på 123, det!
*ler lykkligt*

jag lykkades till och med med mitt livs första "turkey" - tre strikar i rad!
:o)))

efter bowlingen gick vi ett varv runt lillfjärden, och sedan var mumrik slut som artist.
*fnissar*

så lotta skjutsade hem fyrbeningen och mig, och sedan satt jag vid datorn (på rfsls tjejchatt) till 02,00!

mosig idag - vid min ålder fixar man inte känslan av att vara dagen efter dagen efter man suttit uppe till 02,00!

*fnissar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback