lördagen den 9:e september 2006 - mumriks viktminskningsprojekt är nu igång!

första stora testet av min viljestyrka: hälsingemarkna'n idag.

jag brukar ALLTID köpa en langos samt 1/4 kg "margits karameller" - hårda ingefärskarameller samt fyra bitar marknadsnougat (fler pallar jag inte, eftersom de är så äkkligt sötsliskiga)...

jag är godisfri sedan 10 dagar nu - har ingen längtan efter sötsaker heller, men jag vet ju att *skulle* jag falla för frestelsen så skulle jag snart vara tillbaks i "sötsugsträsket", så jag tror inte att jag vågar smaska i  mig en kokostopp på markna'n ens...

har börjat räkna points, så därför kretsar det mesta runt mat nu.
kanske det måste vara så ett tag tills jag kommit in i "pointslunken" igen - det var ju trots allt ett bra tag se'n jag orkade / iddes göra det senast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback