tisdagen den 26:e september 2006 - matkaos

idag har varit en TUNG dag.

jag har ingen aning om *varför*, men ALLTING har varit tungt idag.

jag har varit trött och seg och ätandet har inte heller fungerat, och vatten- / nollkaloridrycksslurpandet  ska vi inte tala om, tykker jag...

jag förlorade kampen mot fiskgratängen idag.
som "straff" fick jag (för mig själv, alltså) inte käka nå't annat till middag än den yp-bit gratäng som bidde över (efter en våldsam kamp mot mig själv lykkades jag rädda den) efter lunchen, och *det* var ju ett något idiotiskt beslut, men jag visste verkligen inte vad jag skulle göra...

dagens matkaos har i alla fall fått mig att inse att jag måste sätta mig ner och tänka igenom och skriva upp (ner?)

  • klara och tydliga MÅL

  •  ANLEDNINGAR till att / svar på VARFÖR jag vill minska i vikt

  • en "in case of emergency"-plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback