torsdagen den 14:e september 2006 - första rapporten från projekt "mumrik minskar"

imorgon är det dags för andra vägningen se'n jag började viktminska med viktväktarna (fast jag kör mitt eget räjs tillsammans med lotta - hennes tremänning [syssling heter det visst i andra delar av landet] har varit viktväktarkonsulent, så lotta har fått allt material av henne).

om jag får säga det själv (och det *får* jag ju,  för det här är ju MIN blogg! *flinar*), så har jag hittills skött mig alldeles STRÅLANDE!
*ler brett*

jag hurtbullar minst tre gånger i veckan - visserligen inte så *länge* varje gång, men *ändå*, ju!
ATT jag gör det är väl ändå OFANTLIGT mykket bättre än att jag INTE gör det (som det var förut, då, ju...)!

jag räknar points och slurpar vätska (vichy nouveau ÄGER!), och mår faktiskt mykket bättre!
*ler brett*

jag har beslutat mig för att ge mig själv "normalvikt" (dvs bmi 22.5) i 40-årspresent (jag fyller ju 40 den 17:e december 2007), för det är jag banne mig VÄRD!
*ser beslutsam ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback