torsdagen den 21:a september 2006 - stegräknarrecension och annat viktigt

i tisdags hämtade jag *äntligen* min stegräknare (*och* lottas, för vi beställde ju varsin)!

det tog ett tag att ställa in alla parametrar (kön, ålder, vikt & steglängd), men sedan var det bara att börja gå, och det gjorde vi (jag & torsten och lotta & hennes flikkor) - ett varv runt lillfjärden blev det!

vi ska gå i eftermiddag / ikväll oxå - kanske att vi till och med går *två* varv då!

stegräknaren är *mycket* tillförlitlig, så jag är *väldigt* nöjd med mitt köp!
*ler brett*

----


imorgon är det dags för vägning.
jag har då käkat enligt viktväktarnas modell i två veckor.
det ska bli spännande att se om jag har gått ner denna vecka oxå!

i vilket  fall som helst så trivs jag med de förändringar som jag gjort när det gäller mat & motion.
förra gången jag försökte gå ner i vikt så började jag hurtbulla mer och mer och det begriper ju alla som känner mig att *det* inte höll särskilt länge - jag tröttnade helt enkelt till slut, och hur bra var *det*, då?!
inte bra alls, faktiskt, så därför har jag denna gång beslutat att jag ska ta det LUGNT och inte stressa mig själv till att göra förändringar som jag inte är säker på håller i längden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback