onsdagen den 15:e augusti 2007 - uppdaterat

en *djävulsk* natt natten som var.
magvärken smög sig på mig, och det var nästan lika illa som förra gången.

nej, jag har inte ringt till min familjeläkare (eller heter det "husläkare"?) - my BAAAD...
*skäms*

men jag SKA gå och köpa losec mups på apoteket - ska försöka komma iväg redan imorgon.
idag har jag inte orkat, för jag fick ju inte sovet så mycket inatt, då, och sedan har värken gjort mig alldeles *klen*, fast jag idag haft mer en dov smärta, och inte den där eldgaffelsruntvevande-i-magen-värken från inatt.


för övrigt så undrar jag hur smset jag skickade togs emot.
kanske jag inte skulle skickat det, men...
eftersom jag inte sett henne mer, så kanske mitt sms hade helt motsatt effekt.

dessutom: *tänder ljuset i ljuslyktan och talar med det goda om m*

Kommentarer
Postat av: Puckosmulan

Är du vän med det goda igen?

Postat av: snusmumriken

nej, det kan jag inte säga att jag är, men jag tror *mer* på att det goda lyssnar när jag ber för någon annan än mig själv...

2007-08-16 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback