onsdagen den 8:e augusti 2007 - Dagens Låttext

Du får göra som Du vill

vad hade Du väntat med livet som varit
vi letade länge utan att se
förlåt för min rädsla
förlåt för min godhet
jag borde satt gränser
nu vet jag så väl

Du får göra som du vill men aldrig förråda den
som lever inpå Din själ
Du får göra som du vill men aldrig förråda den,
som bryr sig

dagar Du hade med vänner omkring Dig
Du minns det med glädje
Du minns det med sorg
för när Du försvann och gick bort Dig i natten
vi hade på känn, vi som följt Dig på håll

allt Du försakat
hur Du nu levde
i världar av smärta - i rum utan ljus
nå´t borde sagt Dig hur mycket mera
av kärlek du missat
med rädsla för svek

Du får göra som du vill men aldrig förråda den
som lever inpå Din själ
Du får göra som du vill men aldrig förråda den,
som bryr sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback